zondag 28 mei 2017

Dag 3 Boston - Staten Island

Vandaag gaan we Boston verlaten en vertrekken we richting Staten Island. We zijn weer vroeg wakker, en kleden ons aan en gaan weer richting Flour Bakery voor een heerlijk ontbijtje. Zo hier kunnen we de rest van de dag op teren! Rond 9uur zijn we weer in het hotel, de laatste spulletjes inpakken en tijdbom uit te checken. Julia blijft beneden in de lobby met alle bagage en Karina en ik gaan de huurauto ophalen. Ik bestel weer een Uber, en drie minuten later zijn we al onderweg. In 15 min staan we al bij Avis, omdat ik een preffered kaart heb mogen we gelijk door naar de garage. De nodige formulieren ondertekend. En gelukkig geen vragen over extra verzekeringen of iets dergelijks. We krijgen de papieren en we mogen naar vak 21C. Daar staat een vrij nieuwe Ford Escape voor ons klaar. En binnen drie kwartier zijn we terug in het hotel. Alle bagage past mooi in de kofferbak we slingeren de TomTom aan op Woodbury outlets bij New York en gaan! Het is een ritje van 350 kilometer, onderweg was het soms wat druk maar goed te doen, na 4 uur komen we aan bij de outlet. Het is erg druk, maar weerhoud ons niet om weg te blijven. En we houden het lang vol! Rond half acht zijn we moe, en hongerig. We rijden naar de dichtstbijzijnde Fridays en eten ons buikje goed vol. Om half 9 zitten we weer in de auto we moeten nog een stukje naar staten Island. De TomTom geeft nog 100 kilometer aan. Het rijd allemaal erg makkelijk  tot de beruchte New Jersey turnpike. Hier denk ik verkeerd te rijden maar TomTom doet niet moeilijk maar het voelt erg gek hoe we zijn gereden. Maar er ze zijn overal aan de weg bezig. We hebben in het donker mooi uitzicht op de skyline van New York. Om 10uur checken we in, en er is een groot feest bezig. We zijn gesloopt. We krijgen een nette kamer op de 5de etage en iedereen gaat een beetje zijn ding doen. Ik zit met mijn neefje te berichten die wonen hier in Jersey en daar hebben we morgen mee afgesproken. Ook pak ik alle kleding uit
Die we hebben gekocht en sorteer alles. Om half twaalf gaat bij mij het lampje ook uit.. morgen hebben we om 2uur afgesproken met de familie en willen we proberen een beetje uit te slapen.. 
hieronder wat foto's van vandaag, we hebben op dit moment weinig foto's want alles word met de camera gemaakt en we hebben dit keer geen laptop bij om ze op te zetten. Dus andere foto's worden bij thuiskomst geplaatst.











8 opmerkingen:

  1. Oeh NY zo gaaf. Veel plezier en dapper dat je daar durft te rijden πŸ˜ƒ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik hou van autorijden! Kan me niet ver genoeg en graag eens andere plekken als thuis. En hoe leuk is het dan in een grote auto op een vreemde weg?! En hoe makkelijk in een automaat.. heerlijk!

      Verwijderen
  2. Al lekker geshopt zie ik πŸ˜‰. Veel plezier vandaag bij je familie en natuurlijk genieten in NY.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Shoppen lukt idd erg goed.. te goed ben ik bang voorπŸ™„πŸ™„

      Verwijderen
  3. Ik vind het wel heel stoer dat je daar rijdt hoor!
    Heel veel plezier in NY!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het echt heerlijk om te rijden! Hou echt van autorijden, ben zelfs een beetje aan het afkicken nu ik deze dagen geen auto heb.. Haha πŸ˜‚

      Verwijderen
  4. Goed geshopt. En inderdaad stoer dat je daar zelf rijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het rijd allemaal zo makkelijk, en de wegen zijn lang en breed. Heerlijk, plus ik vind autorijden heerlijk. Ik kan dagen achter het stuur zitten zonder me te vervelen. Muziekje op en gaan😊 Mis het zelfs nu een beetje na een aantal dagen stadπŸ˜‚

      Verwijderen