woensdag 24 mei 2017

Morgen is het zo ver!

Heerlijk! Morgen mogen we weer richting ons favoriete vakantie land! Wat is de laatste week gelukkig voorbij gevlogen! 
Vanmiddag wat eerder op het werk weg kunnen gaan om de koffer in te gaan pakken. Want zelfs hier had ik nog geen tijd voor gehad. En ik vond het dit keer best lastig, de temperatuur in Boston word met de dag slechter. Begonnen we nog op 20 graden, staat de voorspelling nu voor morgen op 14 graden met regen.  Terwijl volgende week in New York allemaal temperaturen zijn van de 25 graden. Dus beetje middelen, en anders shoppen! 
Ook mijn paard nog een dikke knuffel en kroel gegeven en de verzorging over gedragen aan een vriendin. 
De hond volgt mij op de voet, die heeft donders goed in de gaten wat er gaat proberen, en zeg nou zelf... deze blik kan je toch bijna niet weerstaan? Ik zou hem bijna meenemen... bijna... 

Ik heb weinig aan het blog gedaan, puur omdat ik gewoon de tijd er niet voor vrij heb kunnen/willen maken. Het is zo druk geweest. Ik weet ook niet of ik het live tijdens de reis ga bijhouden. We zullen zien!
Qua hotels zijn er inderdaad veranderingen opgetreden, ik kon leukere hotels voor betere prijzen vinden, daar zeggen we geen nee tegen! 
Voor New York hebben we nu hotel Chandler geboekt. 


En voor de laatste nacht in Boston hebben we een B&B op de campus van Harvard geboekt. 

Ook hebben we nog een huurauto geboekt. De keuze is voor het eerst op Avis gevallen en we hebben een standard SUV geboekt. Benieuwd wat ze hebben staan!

Morgen rijden we rond 08.30 richting Düsseldorf om rond 12.30 de lucht in te gaan. Dan zijn we rond 13.30 in Amsterdam en vliegen we rond 14.45 weer door naar Boston waar we rons 16.40 zullen arriveren.

Het volgende bericht zal zijn vanuit Amerika! 

Voor nu Weltruste en tot morgen! 

8 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk weer een keer naar de overkant! Heel veel plezier, ik lees graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Goede reis en maak er een mega vakantie van.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat het nu zover is, nu lekker genieten na alle drukte. Goede reis en fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede reis en heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke trip! Goede reis en verl plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Iris dat word weer genieten. Ben je met je zus? Groetjes en enjoy America👍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oo heerlijk het is zover
    En inderdaad lekker genieten en dat blog komt wel.
    Al zitten wij er wel klaar voor om te gaan lezen😂
    Ben heel benieuwd alvast een goede vlucht en heel veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vakantie! Goede reis en veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen