dinsdag 30 mei 2017

Dag 4 staten Island en Family

Vandaag proberen we een beetje uit te slapen, dit gaat nog niet van harte maar we zijn al later wakker als normaal. Als we de gordijnen openen is het bewolkt en het heeft geregend. Balen! Maar we gaan er lekker op uit! We hebben om 14.00 met de familie afgesproken en gaan daarvoor nog even lekker shoppen. Ik stel de TomTom in op Menlo park en we stappen rond 09.00 in de auto. Eerst gaan we eten bij Ihop tegen over de mall. We zitten heerlijk te smullen van al het lekkers! Ik neem de french toast net als Juul, Karina neemt de pancakes. 
Na dit overheerlijke en veel te calorie rijke ontbijt vertrekken we naar de mall. We splitsen ons op en gaan ieder een beetje ons eigen gang en hebben om 13.00 weer afgesproken bij de ingang. Ik ga naar Victoria Secret en word heel vriendelijk geholpen. Eerst weer meten en ze blijft van alles aanslepen. En ga met van alles weer naar buiten.. dan krijg ik een apje van Julia of ik even naar de Footlocker kan komen, ze komt niet uit de keuze. Dus even helpen, en ze kiest weer de oude vertrouwde zwarte Adidas schoenen. Daarna gaan we naar BBW, en hier ga ik een beetje los, ik had nog een online coupon ontvangen van 20% korting op de totale aankoop. Plus natuurlijk buy 3 get 3 free. Ik ging met heel wat volle tasjes naar buiten. 



Daarna was het tijd om naar South Amboy te rijden. Daar zat iedereen al buiten te wachten! Wat leuk om ze na zeven jaar weer eens te zien! En voor Julia was het de eerste keer dat ze de familie ontmoette.




De rest van de familie gaan we vrijdag zien en zien we na het eten met Rick, Rick staat helemaal links op de foto. Hij werkt bij een Italiaans restaurant en wil heel graag met ons gaan eten. Dus hop de auto in en we gaan! En wat hebben we heerlijk gegeten! En wat was het veel! Ik kan nog steeds niet aan de porties wennen... 




Daarna is het voor Rick tijd om te gaan werken. We laten hem achter en gaan terug naar zijn ouders. Oma moet naar huis, en ik bied aan haar te brengen. Dan kunnen we gelijk rachel nog even zien die bij haar woont. Dus oma de auto in en op naar Carteret. Daar aangekomen kwam rachel gezellig bij ons zitten en tante Joan kwam ook nog langs. Zo was het als snel  negen uur en werden we wat moe. Na gedag te hebben gezegt zijn we weer naar het hotel in Staten Island gereden. En neergestort op bed, geen puf meer om te bloggen. Met tante ann Marie afgesproken morgen naar hen toe te rijden. Dan zetten zij ons op de trein en kunnen we de huurauto en de koffers bij hen achter laten. Dan hebben we allen maar een kleine koffer bij als we naar New York gaan. Het is vanaf hun normaal gesproken maar 20 min met de trein. Maar ivm memorial day is het een stoptrein en duurt het een uurtje. We hebben er zin in! 







10 opmerkingen:

  1. Zo, wat een lange dag en veel gedaan! Wat leuk om daar familie te ontmoeten.
    En veel plezier in NY, slim om het zo te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben heel blij dat we het zo gedaan hebben. Ik ben totaal niet bang om te rijden. Maar het scheelt gewoon veel tijd en geld.. dus tel uit je winst😊

      Verwijderen
  2. Zo lekker geshopt en op familie bezoek weer een top dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om familie weer te zien! En nu lekker NY onveilig maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker geshopt, ik zie een heleboel bekende tasjes 😂. Leuk om de familie weer eens te zien. Geniet van NY, geweldige stad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig om na zo veel jaar elkaar weer te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja was echt geweldig! En "oma" is al op leeftijd, dus misschien wel de laatste keer dat je elkaar zo ziet. Dus erg leuk!

      Verwijderen
  6. Zo heb al je verslagen gelezen dus ben weer bij! Jullie hebben het erg leuk zeg en wat leuk om je familie weer te zien lijkt me een hele leuke ervaring. En natuurlijk lekker geshopt, dat hoort er ook een beetje bij in Amerika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies shoppen hoort er zeker bij! En het was super om de familie weer te zien! In de tussentijd natuurlijk wel in Amerika geweest maar niet in de buurt van de familie, dus het werd weer tijd! En was als vanouds😊

      Verwijderen