donderdag 1 juni 2017

Dag 6 New York

Vannacht echt vreselijk geslapen, elk uur van de nacht gezien. Ik vind m'n zusje lief hoor.. maar om nou lepeltje lepeltje met haar te liggen.. Julia en ik worden dus gekreukeld wakker en willen een andere kamer met een groter bed. We gaan beneden praten en hij laat ons een andere kamer zien. Dit is een king exclusive suite, en ziet er top uit.. vanwege de klachten krijgen we een fikse korting aangeboden en deze kunnen we niet weigeren. Nu hebben we een kingsize bed en een slaapbank. De slaapbank is groter als het andere bed waar Juul en ik in sliepen. Karina geeft aan op de slaapbank te willen en Juul en ik hebben dus een mega bed. Wat zullen we vannacht slapen! 




Vervolgens gaan we weer op pad. Gewapend met jas en sjaal voor mij. Ik heb het maar koud. 16 graden wind en geen zon. En dan lopen mensen je nog in korte broek en slippers voorbij!๐Ÿ™„๐Ÿ˜ฑ ik snap het niet!! We gaan de highline lopen, en wat een heerlijk stukje New York is dit. We lopen hem helemaal uit. 






Dan gaan we door naar het appartement uit de serie van Friends. Julia is groot fan van de serie en we vinden het appartement! Wat trouwens in een hele leuke wijk staat.


Daarna lopen we richting Washington Square park. Hier beginnen we onze voetjes toch wel een beetje te voelen en krijgen we wat trek. We nemen een hotdog bij een kraampje en gaan lekker op een bankje mensen kijken.

Na onze korte pauze gaan we weer aan de wandel en starten bij 1 fifth avenue en lopen hem op naar 31. Bij het hotel aangekomen nemen we weer een korte pauze een hapje en een drankje en doen allemaal even ons eigen ding. Karina wil nog even naar Victoria Secret en Julia wil graag naar times square. We lopen richting herald square en ieder gaat zijn ding doen. Juul naar times square Karina naar VS en ik wandel Macys even binnen. Ik blijf het een doolhof vinden. En hou het al gauw voor gezien en ga de naastgelegen H&M in. En vind hier m'n shirtje wat ik net voor de vakantie met een balpen in de wasmachine had gestopt en er flink de balen van had. Dus hup meenemen. Daarna loop ik naar buiten en daar zijn Karina en Julia ook al weer. We zijn moe en gaan lekker richting bed. En we hopen dat we deze nacht eens heerlijk zullen slapen in onze luxe suite! 


Op de kamer aangekomen is de maid nog bezig onze bedden nacht klaar te maken en krijgen we een hand vol chocolade van haar. Super luxe zo! 
Morgen willen we als het weer goed is naar het memorial museum en de Freedom tower. 


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kamer! Maar nu ben ik nog steeds nieuwsgierig naar de vorige haha. En heerlijke NY dag weer. Wat is het daar toch leuk. Hopelijk wel meer zon, maar hoorde al van mijn vriendin, die daar woont, dat het nu wel lekker is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Cindy van de vorige kamer heb ik geen foto's gemaakt.. had ik wel moeten doen eigenlijk๐Ÿ˜‚

      Verwijderen
  2. Mooie kamer!
    Leuke dag in NY, leuke route gelopen.
    Dacht dat ik de enige was die Macy's niks vond ๐Ÿ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen